Hoppeti tei


HOPPETI TEI

Jeg går og går, og kanskje og går jeg min egen vei.
Jeg går og går, og alltids når jeg fram, den sak er grei.

| Refreng |
Og hoppeti tuttu, hoppetitei.
Jeg hopper litt her jeg går
og får danse der jeg står.
Hoppeti tuttu, hoppeti tei,
jeg fryder meg,
og blir av det ei lei.

Jeg står og står, og kanskje og står jeg litt over deg.
Og, kanskje står jeg under der i hei, den sak er grei.

| Refreng |
Og hoppeti tuttu, hoppetitei.
Jeg hopper litt her jeg går
og får danse der jeg står.
Hoppeti tuttu, hoppeti tei,
jeg fryder meg,
og blir av det ei lei.

Jeg går og står, og kanskje og jeg sitter i min lei.
Vel er det godt å sitte sånn en stund, den sak er grei.

| Refreng |
Og hoppeti tuttu, hoppetitei.
Jeg hopper litt her jeg går
og får danse der jeg står.
Hoppeti tuttu, hoppeti tei,
jeg fryder meg,
og blir av det ei lei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar